Jul musik

Nu är det dags för julmusik igen. Min pappa håller på och lyssnar på nån Björn Skifs skit. Ur dålig om du frågar mig och så sitter han och skrattar åt en massa dåliga meningar. Han är så glad och säger att i dag ska vi baraslappa, lyssna på bra musik och äta godis. Han är lite konstig i bland. :P Jag tänker i alla fall sitta hemma, jag ska ut och tävl med mina kompisar om vem som fått bäst julklappar. Och självklat vinner jag. Tilbaka till julmusiken. Jag har fastnat för Mariah Careys "All i want for chrismas is you". Ganska gammal men skit bra! Lyssnar på den hela tiden :) Tycker du om den? Om du inte hört den så tycker jag att du ska köpa/ladda hem den. Den är verkligen bra. //Amanda

Kommentarer
Postat av: Farscha

Den är väl ganska ok, fast Björn Skifs är bättre :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback