Akon är tillbaka!

130174-15 I våras gjorde Akon stor succé med låten "Lonely". Själv älskade jag låten och lyssnade på den tills jag tröttnade. Nu är han tillbaka med fler och ännu bättre låtar! En utan låtarna heter "Smack that"  som han har gjort tillsammans med Eminem är bra, med ett skönt gung. Fast jag tycker att Akon kan sjunga nästan vilken låt som helst och det låter underbart och det låter inte alls som den låten låter med den som har gjort den., detta på grund av hans underbara röst! Den är lite så där sexigt hes och han är ganska snygg han själv också ;) Kössar från mej.. //Amanda  

Kommentarer
Postat av: Lauresha

Asså detta med hans röst har du rätt i:P!:D

2006-11-28 @ 20:08:14
Postat av: Natta

älskar alla hans låtar
älskar AKON han är mitt liv

2006-11-29 @ 19:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback