Panic! At the disco

130174-17
Panic at the disco är skit bra! Asså jag fattar inte hur jag kunnat lyssna på något annat.  är såå bra. Låten
 "I write sinds not tradedies" handlar om vad en kille råkar höra precis innan ett bröllop när bruden står och disskuterar med sin vän om brudgummen. Orup har släppt en ny skiva. Den är jätte dålig men min pappa försöker ändå få mig att gilla det. I går gjorde han en skiva åt mig för mitt PSP är konstigt, jag valde lite låtar att ha med och som vanligt lade han över några låtar han också..Vissa bra och vissa dåliga. En var en Orup låt, jag tyckte den var dålig men pappa envisades med att jag måste höra den några gånger och sen kommer jag att älska den. Hände inte. Hna är hopplös..Läs hans blogg
Stefanovic

Kommentarer
Postat av: Bea

Dom e bra;)

2006-11-23 @ 20:04:56
Postat av: Farscha

Detta är den bästa bloggen!

Men förmodligen är det så att din pappa har rätt när det gäller Orup. Lyssna en gång till vetja :D

2006-11-30 @ 16:03:19
Postat av: Nada

Du har absolut rätt!
Panic! at the disco ÄGER allt och ALLA

2007-07-31 @ 20:49:12
Postat av: Agnes

DU HAR RÄTT DOM E BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST!!!!!!!!!!!!!!!

2007-08-19 @ 19:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback