The Pussycat Dolls

Idag såg jag ett program om The Pussycat Dolls på mtv och tänkte berätta lite av det jag fick veta. Pussycat Dolls var från början bara en dansgrupp med 12 medlemmar och det var Jonny Depp som först fick upp ögonen för dem. Han tyckte att de var bra men inget hände egentligen. Fler och fler fattade tyckte för dem och til slut så fick de komma till en producent(Jag kommer inte i håg vem) och så bestämmde de en sångare (Nicole) och de sista medlemmarna. De uppträdde för första gången på MTV music adwards i Japan och fick mycket beröm för detta. Nicole (sångerskan) har också gjort en skit bra låt tillsammans med P.Diddy som heter "Come to me". Själv kan jag inte förstå hur de har lyckats så bra på så lite tid. Att lyckas få med så många bra låtar på ett album, deras första dessutom OCH att det är så många topplistade artister som vill vara med i låtarna är verkligen att lyckas!! Jag tycker dom är bra och här är en liten bild på Nicole.130174-11

Kommentarer
Postat av: Simon

Hej! Det var Brougeskorna jag var ute efter.

Postat av: liliana adelai

jag tycker om rihanna för att hon e bra på sjunga och dansa och hon är fint men jag vill bli som hon hah. men jag lär mig lite och sjunga som hon sjunger mmmm.

2006-11-24 @ 16:03:58
URL: http://lunarstorm.se
Postat av: Linda ett jätte stort fan av pussycatdolls!!!!

Jag älskar värkligen pussycatdollls det finns ingen bätre musik!!!!!♥♥♥♥♥♥♠♣♣♠♣♣♠♥♥♥♥♥♥

2007-10-29 @ 18:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback