27-04-08 Söndag

Alldelles strax ska jag åka till kyrkan, när jag kommer hem ska jag nästan åka i väg direkt för vi har dansupvisning idag. Jag kan inte hela dansen, har inte de kläder man ska ha och jag kommer att skämma ut mig flera gånger om. :) Jätte kul ska det (inte) bli :D :D Jaja, förhoppningsvis överlever jag :) Men jag är lite nere idag, vilket verkligen inte är en dag för det, och nu ser jag negativa saker i allt.

Var med på hundra ord i går på lunarstorm igen, ganska dålig text men folk verkade gilla den.
Var också på konfa, men det var bara halv dagså det dög. (Vi brukar vara där 09.00-14.30, igår var vi där 09.00-12.00) Vi ska åka på en Frankrike-resa i sommar som jag verkligen ser fram emot, jag har aldrig varit i Frankrike :)

Men hejdå och ha en bra söndag om det nu är någon som faktiskt läser det här.
P.S Jag har en användare på YouTube där jag sjunger och vloggar i olika videor :) AmandaSvensson1 D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback