Jag

I ett försök att göra bloggen lite perosnligare tänkte jag berätta lite om mig själv. Jag är 14 år och älskar att läsa, sjunga, dansa och skådespela. På min fritid är jag med mina kompisar och läser, och kollar på film! Det glömde jag att säga, jag älskar  film också :) Jag har långt mörkbrunt hår, men jag vill egentligen ha det både längre och mörkare, brun-gröna ögon även om de ibland bytar färg. Ibland är de jätte bruna, ibland jätte gröna, men oftast lite blandat. Jag är väldigt utåtriktad och inte det minsta blyg, jag har inte heller något emot att löjla mig eller komma med korkade komentarer för att höja stämningen, det är faktiskt min specialitet.
Jag bor på i Varberg och går på Bläshammarskola, har bra betyg och är relativt nöjd med mitt liv. När jag blir 18 planerar jag att åka till USA som utbytesstudent och i sommar ska jag till Frankrike. Jag ska konfirmera mig den 24 maj, vilket förstörde Bali resan, och det är med konfirmations-packet jag åker till Frankrike. (kostar bara tusen kr) Jag hoppas det blir kul och att du lärt dig lite grann om mig. Here is a kort på mig; image36

Kommentarer
Postat av: Farscha

Sötnos!

2008-03-19 @ 15:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback