Happiness isn't a feeling, it's a lifestyle.

Idag är jag ganska glad, vilket jag faktiskt är för det mesta :) Ibland kommer det ju nedförsbackar, men jag antar att man måste må skit ibland för att kunna vara lycklig. Hur skulle man annars kunna märka någon skillnad?
I alla fall har jag startat en Vlog på YouTube, det är som en blogg fast man filmar och laddar sedan upp det på YouTube. Mitt användarnamn är AmandaSvensson1 om du skulle få för dig att vilja se efter.
I morgon ska jag kanske (förmodligen) till Bea på filmkväll :D Vi har inte haft det på jätte länge så jag längtar verkligen.
Lite sorgligt dock att lovet snart är slut, men jag klarar mig. :)
Nu ska jag gå och lägga mig. Godnatt //Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback