Rackarns.

Hej igen. I dag är jag läskigt förskyld. Fick åka hem från skolan igår för att jag mådde så jävla dåligt. Ville egentligen stanna hemma först redan på morgonen men mamma och pappa tvingade mig att åka, hurra hurra. Men jag tjatade på min kontakt lärare Viktoria att hon skulle ringa och förklara för dem att jag faktiskt var sjuk och så när hon fattade det då ringde hon. Låg och sov typ hela förmiddagen sen och pappa hade nog lite dåligt samvete för han typ pysslade om mig. Inte så mycket förstås eftersom jag sov hela tiden men när jag väl var vaken frågade han om jag ville ha någonting och hur jag mådde. Det var trevligt. :) Och så nyser jag hela tiden och mina ben somnar. Jag vet inte om det faktiskt har något med förskylningen att göra men det är ganska så irriterande. Och idag då; pappa kom inte och väckte mig i morse som han brukar göra, jag blev lite förvånad men sen kom jag på att jag var sjuk. Har haft ganska tråkigt egentligen. Jag är asagobba trött och har världens huvudvärk men kan inte sova, av någon helt mysko anledning har jag jätte svårt att sova på dagen, och vill inte ta en huvudvärkstablett för kan inte svälja tabletter så jag måste ta bruso ch det smakar blä + att jag tog två i går och vil helst inte ta det för ofta. (för några månader sedan åt jag det så ofta att de slutade verka.) Men tror jag kan gå til skolan i morgon. Kan jag inte det vet jag inte vad jag ska göra. Torsdag: Spanska prov på kapitel 4-6 (jag kan typ ingenting)
 och hemkunskaps läxa vatten och så har vi prov på kapitel 1-5 nästa torsdag. Fredag: NO/bild projektet ska in med en fullständig rapport som jag inte skrivit något på och jag inte gjort klart boxen. (projektet går ut på att bygga en låda där det är tänkt att man ska lägga godis. Ska också vara en tävling där småbarnen röstar och jag har målat en älva på min och den är en av de bästa i klassen, men jag kommer nog inte vinna för det är många som har "kompisar" där nere och då kommer ju de "kompisarna" rösa på sina kompisar. Suger egentligen. Sen ska man skriva en rapport om arbetet, vilka problem man stött på och hur man löst dem bla, bla, bla) Hade tänkt ringa Denise, som jag bor granne med, och ta med några av mina böcker men kom på det en halvtimme för sent så hon hade redan slutat. Men jag hoppas jag inte behöver göra spanska provet, inget illa ment, men det är ganska lätt att styra Hanna, aka spanska lärare som pratar med väldigt svensk accent, som man vill. Och Yvonne, aka hemkunskapslärare som pratar med ful, prudentlig röst, går på allt. Jag kan bara låtsas att jag vet allt, bara jag vet en eller två småsaker, om jag inte kan något när hon frågar mig säger jag bara ja, just det! när någon annan svarar rätt. Men den här jävla NO skiten behöver jag verkligen göra, nästan hela NO betyget för denna vår bygger på det (hela teknik) och jag vill inte gå från VG till ***.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback