Sara Barellies

Det blir mycket musik nu. Haha. Jag har precis hört Love song med Sara Barellies. Singlen släpptes 2007 och finns med på albumet Little voice. Den blev en stor succé i hela USA.

Sara Barellies är född 7 december 1979 i Eureka, Carlifonien. I januari 2004, släppte Bareilles hennes firsta album, Careful Confessions. Dessa är de enda album hon släppt men jag hoppas på fler. Det finns nästan ingen fakta om Sara så det finns inget mer jag kan skriva. Men om du vet något jag inte skrivit med så kommentera gärna och berätta det. Love song är i alla fall en väldigt bra låt och jag lyssnar på den, blandat med lite Regina Spektor, om och om igen. Om du inte hört den så rekomenderar jag att du gör det.

image44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback