Todig.

image46

Idag har jag varit i skolan, hurra hurra. Haha. Fast idag var faktiskt en ganska bra dag, jag har varit jätte glad och det var jag igår också. Kanske är det för att det går ganska bra i livet just nu. Och det är ju kul. :) Sen åkte jag i väg på dans, jag dansar streetdance. Det var roligt. Sedan fick jag små springa till bussen för jag trodde den gick fem men Malin sa att den gick fem i men honhade fel P: haha Jaja, lite extra motion har ingen dött av. Nu måste jag plugga för jag har HKK prov i morgon :D Jag kan ingenting. Just det, jag hade utveckligenssamal också. Det gick ganska bra faktiskt, jag har godkänt i allt och bättre i det mesta. Viktoria sa att jag måste plugga mer och planera min tid bla bla bla. Men jag ska i alla fall försöka. Och så säger hon att jag ska räcka upp handen oftare, åtminstone på hennes lektioner, vilket är lite förvirrande. Hon har alltid sagt att vi inte behöver räcka upp handen på hennes lektioner. Men det är nog för att jag ooch Linnéa inte ska prata hela tiden och ingen annan. (det blir lätt så annars) Och visst, jag kan acceptera det. Men hon glömmer ju bort det, ibland när jag säger något utan att räcka upp handen är det okej ibland inte. En annan gång kanske jag räcker upp handen men så säger någon det rakt ut och hon säger ingenting. Det är det som är det jobbiga. Menmen, nu ska jag plugga. Önska mig lycka till  //Amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback